بنیاد خیریه علمی فرهنگی صدر

گزارش سفر به لرستان

🦋 #اخبار_بنیاد_صدر

💌 #گزارش_سفر به لرستان

✍ پس از واریز محبت های مردمی، تصمیم گرفتم با توجه به اوضاع منطقه، خودم به پلدختر سفر کنم و کمکهای مردمی را به سیل زدگان برسانم.
پس از گرفتن اطلاعات اولیه از دوستانی که در پلدختر و روستای چم مهر بالا و پایین مستقر بودند، نیازهای اولیه را برآورد کردیم.
برنامه را بر این گذاشتیم که با توجه امکانات مطلوب تر در پلدختر و دسترسی و کمک سانی کمتر به روستاها، روستاها را در اولویت قرار دهیم و هر طور شده کمک ها را به روستاهای سیل زده برسانیم.
خرم آباد را به عنوان محل خرید انتخاب کردم تا از آنجا بتوانم خرید ها را برنامه ریزی کنم و صبح روز جمعه ۱۶ فروردین راهی خرم آباد شدم …
الحمدلله جوانانی در خرم آباد به یاری آمدند و خریدهای مرحله اول که در پنج قسمت شامل مواد غذایی ، لباس های مردانه و زنانه ، پک های بهداشتی ، دارو و شیرخشک و چکمه، برنامه ریزی شده بود، با تخفیف های ویژه و با محبت خوبانی از خرم آباد که خدا در مسیرمان قرار میداد، تهیه شدند … شب را مهمان خانواده ای مهمان نواز از خرم آباد و از همین جوانان فداکار بودم که بسیار شرمنده کردند…
ساعت حوالی ۱۱ شب بود که یک پزشک متخصص خود را به خرم آباد رسانده بود و قرار شد هماهنگی های اسکان او را هم انجام بدهم که خب با اجازه صاحب خانه به محل اسکان خودم آمدند …
آقای دکتر و از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران، با ماشین شخصی شان آمده بود و کلی هم دارو با خودشان آورده بودند و صحنه ای زیبا از محبت و فداکاری را به تصویر کشیدند…

صبح شنبه ۱۷ فروردین تا ۱۱ صبح مابقی خریدها انجام شد و به همراه خریدهای دیگر که هماهنگ شده بود، به حسینیه گلزار شهدای خرم آباد منتقل شد …

وقتی به آنجا رسیدم با صحنه ای ماندگار مواجه شدم ، بیش از ۳۰ نفر از عزیزان اهل خرم آباد از زن و مرد برای بسته بندی و آماده سازی پک ها خود را به گلزار رسانده بودند، صحنه هایی ماندگار که هیچ گاه از حافظه ام پاک نخواهد شد و پک کاملی شامل مواد غذایی، لباس و اقلام بهداشتی، شامل اقلام زیر ،آماده گردید …

✍ اقلام خریداری شده در مرحله اول :

۸⃣ نایلون و حمل و نقل:
۲۶۳٫۰۰۰ تومان

✨ جمع کل خرید : ۴۹٫۴۴۹٫۶۹۰ تومان

و باید حالا وارد برنامه ریزی برای ارسال میشدیم زیرا مسیر صعب العبور بود و جاده هنوز کامل باز نشده بود.
با یکی از جوانان خرم آبادی و آقای دکتر خود را به فرودگاه رساندیم تا شاید بتوانیم ارسال را سریعتر انجام دهیم و همزمان به صورت پشتیبان یک کامیون را هم هماهنگ کرده بودیم …

پرواز هلی کوپتر ها بسیار تماشایی بود، هر طور بود وارد شدم و مسئولش را روی باند پرواز هلی کوپتر ها پیدا کردم …
بسیار خوش برخورد بود، اما بارمان سنگین تر از ظرفیت بود و امکان انتقال تانکر آب هم که بسیار ضروری بود نبود.
لذا سریع به گلزار برگشتیم و کامیون را هماهنگ کردیم و پس از بارگیری، راهی پلدختر شدیم تا از آنجا به روستاهای سیل زده چم مهر با حدود ۳۵۰ خانوار برویم، جایی که سیل زدگان همه چیزشان را از دست داده بودند و در کمپ های چادری اسکان داده شده بودند …

این گزارش ادامه دارد ….

💟 @BonyadeSadr

جدید ترین اخبار
پیام بنیاد

📆 ۱۶ شهریور ۱۴۰۱  انا لله و انا الیه راجعون  از دامن زن مرد به معراج رود بر دامن مادر شهیدان صلوات  درگذشت مادر شهید

پیام_بنیاد

پیام بنیاد

📆 ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ⚫️ انا لله و انا الیه راجعون  باخبر شدیم خانم صالحی مدیر محترم مدرسه ابتدائی و از زحمتکشان مدرسه خیریه مادر

گزارش مالی مرداد ماه

گزارش مردادماه

📆 ۶ شهریور ۱۴۰۱  الحمدلله خیرین و همرهان عزیز در این ماه هم برای نیازمندان و به ویژه ساخت مدارس خیریه، سنگ تمام گذاشتند.  #همه_باهم_میتوانیم

پیام_بنیاد

پیام بنیاد

📆 ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ 🕯 انا لله و انا الیه راجعون  خبر درگذشت برادر عزیز یکی از همرهان همیشگی بنیاد که خود و خانواده شان