بنیاد خیریه علمی فرهنگی صدر

حامی دانش آموزان مستعد

مـنـاطــق تـوســعـــه پـــذیـر

ادامه حمایت از پروژه ۳۳۳ … علی آقای ما

علی، کودکی از شهرستان قلعه گنج که چندین ماه پیش عمل کاشت حلزونش با مشارکت خیرین کرمان انجام شده و سپس با همراهی خیرین گروه جهادی منادیان رحمت و هماهنگی بنیاد علمی فرهنگی خیریه صدر در حال گذراندن آموزش های گفتار درمانی و … میباشد،بار دیگر از سوی خیرین بنیاد صدر مورد حمایت قرار گرفته و بخشی دیگر از هزینه های درمان این فرزند عزیز قلعه گنج تامین شد.

امید است علی آقا که خانواده بسیار بزرگواری نیز دارد هر چه سریعتر سلامتی کامل خود را به دست آورده و به روستایش کنار همبازی هایش برگردد … این بار با این تفاوت که علی صدای همه آنها را میشنود و با آنها حرف میزند به امید خدا.

الحمدلله رب العالمین

طرح میخواهم بشنوم برای کودکانی انجام میشود که نیازمند گفتار درمانی و کاشت حلزون هستند.و بنیاد علمی فرهنگی خیریه صدر با همراهی تعدادی از گروه های خیریه و خیرین این طرح را پیگیری مینماید.

p-1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدید ترین اخبار
پیام بنیاد

پیام بنیاد

📆 ۱۶ شهریور ۱۴۰۱  انا لله و انا الیه راجعون  از دامن زن مرد به معراج رود بر دامن مادر شهیدان صلوات  درگذشت مادر شهید

ادامه مطلب
پیام_بنیاد

پیام بنیاد

📆 ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ⚫️ انا لله و انا الیه راجعون  باخبر شدیم خانم صالحی مدیر محترم مدرسه ابتدائی و از زحمتکشان مدرسه خیریه مادر

ادامه مطلب
گزارش مالی مرداد ماه

گزارش مردادماه

📆 ۶ شهریور ۱۴۰۱  الحمدلله خیرین و همرهان عزیز در این ماه هم برای نیازمندان و به ویژه ساخت مدارس خیریه، سنگ تمام گذاشتند.  #همه_باهم_میتوانیم

ادامه مطلب
پیام_بنیاد

پیام بنیاد

📆 ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ 🕯 انا لله و انا الیه راجعون  خبر درگذشت برادر عزیز یکی از همرهان همیشگی بنیاد که خود و خانواده شان

ادامه مطلب